آیا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نسبت به پرچمداران قبلی ارزش خرید دارند؟

آیا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نسبت به پرچمداران قبلی ارزش خرید دارند؟

هرگاه برندهای مطرح دنیای گوشی‌های هوشمند، پرچم‌دار جدیدی را عرضه می‌کنند در نهایت به این می‌اندیشند که با ارائه تفاوتی چشمگیر، علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را ترغیب کنند گوشی سابق خود را کنار گذاشته و به فکر خرید گوشی تازه وارد باشند؛ اما باید دید که سامسونگ با رونمايي سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در این چالش تا چه اندازه موفق عمل کرده است.

اگر شما هم جز عاشقان تکنولوژی و گوشی‌های جدید باشید حتماً برای رونمایی پرچمداران برندهای مختلف و مطرح لحظه‌شماری می‌کنید. آخرین پرچم‌دار قدرتمندی که به‌تازگی رونمایی شده‌اند، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هستند. درواقع تنها کمتر از 10 روز از رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون می‌گذرد.

سامسونگ پرچمداران جدید خود را با دیافراگم جادویی (دیافراگمی که با توجه به میزان و شدت نور بین دو مقدار f/1.5 و f/2.1 تغییر می‌کند)، دوربین فوق‌العاده با کیفیت که با کسب نمره 99 جایگاه بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد و پردازنده بسیار سریع اسنپ دراگون 845 رونمایی کرد و قرار است این دو گوشی از 25 اسفند ماه رسماً راهی بازار شوند.

جالب اینجاست که گلکسی اس 9 پلاس با اینکه هنوز عرضه نشده است توانسته است جایگاه بهترین دستگاه ارتباطی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون را به خود اختصاص دهد.

هرگاه برندهای مطرح دنیای گوشی‌های هوشمند، پرچم‌دار جدیدی را عرضه می‌کنند در نهایت به این می‌اندیشند که با ارائه تفاوتی چشمگیر، علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را ترغیب کنند گوشی سابق خود را کنار گذاشته و به فکر خرید گوشی تازه وارد باشند؛ اما باید دید که سامسونگ در این چالش تا چه اندازه موفق عمل کرده است.

ما برای بررسی این موضوع نظر شما را بهترین مرجع یافتیم و از شما می‌خواهیم با مطالعه مشخصات کامل سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، ویژگی‌های این پرچمداران، مقایسه دوربین این دو گوشی با بهترین گوشی‌ها از نظر دوربین و مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که در آیفون X نیست، نظر خود درباره پرچمداران جدید سامسونگ را با ما مطرح کنید. به نظر شما آیا گلکسی های جدید نسبت به گلکسی اس 8، نوت 8، هواوی میت 10 پرو و آیفون X ارزش خرید دارند؟

خبر ما را با نظرات خود بسازيد!

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

احمد علی

چهارشنبه, 16 اسفند 1396

دوربینش که از همه گوشی ها بهتره ولی باتریشون باید قوی تر می بود، 3000 و 3500 کمه! در کل به نظرم نوت 8 بهتر بود

پاسخ

hamed

چهارشنبه, 16 اسفند 1396

من چون باتری وداشتن مادون قرمز وهوش مصنوعی خیلی برام مهمه میت10 پرو روانتخاب بهتری می دونم

پاسخ

faty

پنج‌شنبه, 07 تیر 1397

من خیلی دوس دارم گوشی اس 9 پلاس رو ولی این همه پول ندارم

پاسخ

ثبت نظر