نسخه‌های پرحافظه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس آماده پیش‌فروش شدند

نسخه‌های پرحافظه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس آماده پیش‌فروش شدند

اگرچه در ابتدا تنها نسخه 64 گیگابایتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس عرضه شده بود اما حالا نسخه‌های 128 و 256 گیگاباتی این دو پرچم‌دار سامسونگ آماده پیش فروش هستند.

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که هر ساله گوشی‌های باکیفیتی را راهی بازار می‌کند. گوشی‌های برند سامسونگ در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و در ایران هم یکی از مطرح‌ترین و پرطرفدارترین برندهای بازار است.

این کمپانی در جریان نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون که در اواسط اسفندماه برگزار شد، پرچم‌داران جدیدش، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را معرفی کرد.

در ابتدا به نظر می‌رسید که پرچم‌داران جدید سامسونگ با تغییراتی بسیاری جزئی راهی بازار شوند اما کمی بعد مشخص شد که این تصور کاملاً اشتباه است، تا جایی که این گوشی به‌عنوان برترین دستگاه ارتباطی در نمایشگاه بارسلون معرفی شد و دوربین گلکسی اس 9 هم با کسب امتیاز کلی 99 در آزمون DoX mark با پشت سر گذاشتن رقیبان قدرتمندی همچون آیفون X و هواوی میت 10، توانست بهترین گوشی از نظر دوربین شود.

پيشنهاد فيسيت : گوشی با بهترین دوربین تا کنون، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

 

در ابتدا تنها نسخه 64 گیگابایتی این دو گوشی راهی بازار شد اما ساعتی پیش سامسونگ اعلام کرده است که نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی این دو گوشی هم عرضه می‌شوند.

مسلماً باوجود حجم بسیار بالای داده‌های کنونی و البته کیفیت بالای دوربین این دو گوشی از نظر عکاسی و فیلم‌برداری، 64 گیگ حافظه داخلی کافی نخواهد بود. البته این دو گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی (حداکثر تا 400 گیگابایت) می‌کنند اما بااین‌وجود افزایش حافظه داخلی نیاز مهمی است که سامسونگ باعرضه سری جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به آن پاسخ گفته است.

 

قیمت و رنگ نسخه‌های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

قیمت نسخه‌های جدید و پرحافظه تر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در جدول زیر آمده است:

نام 128 گيگ حافظه داخلی 256 گيگ حافظه داخلی
گلکسی اس 9 770 دلار 890 دلار
گلکسی اس 9 پلاس 820 دلار 940 دلار

این سری از گوشی‌های گلکسی در رنگ‌های بنفش، آبی و مشکی راهی بازار خواهند شد.

 

زمان عرضه نسخه‌های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سامسونگ از امروز، 1 ماه می، پیش‌فروش نسخه‌های پرحافظه تر پرچم‌داران جدیدش، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را آغاز کرده است و از این گوشی‌های پیش‌فروش شده از 18 ماه می، منحصراً از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در دسترس خواهند بود.

 

پيشنهاد فيسيت : بررسی کامل مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر