ثبت نام استارت‌آپ‌ها برای حضور در الکامپ 97 و الکام استارز تمدید شد

ثبت نام استارت‌آپ‌ها برای حضور در الکامپ 97 و الکام استارز تمدید شد

به دلیل استقبال بیش از حد استارت‌آپ‌ها، ثبت نام استارت‌آپ‌ها برای حضور در الکامپ 97 و الکام استارز به مدت 4 روز تمدید شد. برای ثبت نام می‌توانید به سایت الکام استارز مراجعه کنید.

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات ایران است که در آستانه برگزاری بیست و چهارمین دوره آن هستیم. پیشتر اعلام شده بود که ثبت نام حضور در این نمایشگاه از اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و زمان برگزاری الکامپ 97 در تاریخ 6 تا 9 مردادماه خواهد بود.

حالا که زمان ثبت نام در الکامپ 97 به پایان رسیده (آخرین مهلت دیروز 22 خردادماه بود) و به زمان برگزاری الکامپ 97 بیشتر نزدیک می‌شویم، فرصتی دوباره برای استارت‌آپ‌هایی که موفق به تبت نام نشده‌اند در نظر گرفته شده است. استارت‌آپ‌ها می‌توانند برای حضور در سالن الکام استارز بیست و چهارمین تا شنبه 26 خردادماه اقدام کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، اعلام کرده است که استارت‌آپ‌ها از حضور در الکام استارز استقبال بسیار خوبی داشته‌اند. وی آمار ثبت نام استارت‌آپ‌ها را چنین اعلام کرد:

امسال نیز طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده متقاضیان سالن الکام استارز رکورد تازه‌ای به ثبت رساندند و تا پایان مهلت ثبت‌نام 640 استارت‌آپ در دو بخش گیمز و استارت‌آپ‌ها اقدام به ثبت ‌نام کردند.

از میان ثبت‌نام کنندگان بیشترین تقاضا در میان غرفه‌های 12 متری دیده می‌شود و پس از آن با اختلاف کم غرفه‌های استاندارد قرار دارد.

پیشنهاد فیسیت : نمایشگاه الکامپ 97، تفاوت‌ها، محورها و...

استان‌های استارت‌آپ خیز در الکامپ 97

استان تهران با 470 استارت‌آپ بیشترین سهم حضور در این دوره از نمایشگاه الکامپ را دارد. بعد از تهران دو استان البرز و خراسان رضوی با 22 استارت‌آپ در جایگاه دوم قرار دارند و استان اصفهان با 20 استارت‌آپ رتبه سوم را دارد.

با این وجود بعد از اتمام مهلت ثبت نام در الکامپ 97 ، همچنان استارت‌آپ‌های زیادی درخواست ثبت نام در این رویداد را داشتند به همین دلیل مهلت ثبت نام در الکامپ 97 به مدت چهار روز تمدید شده است.

با این فرصت 4 روزه ممکن است رتبه‌بندی استان‌هایی که بیشتر استارت‌آپ را در الکامپ 97 داشته‌اند تغییر کند.

ثبت نام در الکامپ 97

استارت‌آپ‌هایی که علاقه‌مند هستند تا در الکامپ 97 ، بیست و چهارمین دوره برگزاری الکامپ در کشور، حضور داشته باشند می‌توانند تا پایان وقت اداری یکشنبه 26 خردادماه، از طریق وب‌سایت http://elecom-stars.com اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام در الکامپ 97 و الکام استارز

تمدید مهلت ثبت نام در الکامپ 97 و الکام استارز

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر