بهترین گوشی‌های 2019 که منتظر آن‌ها هستیم

بهترین گوشی‌های 2019 که منتظر آن‌ها هستیم

گوشی‌های هوشمند، حوزه‌ای جذاب که قرار است به این زودی‌ها از تب و تاب بیفتد. با معرفی بهترین گوشی‌های 2019 که منتظر آن‌ها هستیم همراه فیسیت باشید.

سال 2018 یکی از بهترین سال‌ها از نظر گوشی‌های هوشمند بود. در یک سال اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری از نظر کیفیت دوربین، طراحی چشم‌نوار و... در گوشی‌های هوشمند بودیم. حتی در سال 2018 گوشی‌های میانرده و ارزان قیمت هم با کیفیت بسیار خوبی راهی بازار شدند تا جایی که بی‌اغراق می‌توانیم بگوییم که کیفیت آن‌ها سه برابر قیمتشان بود.

حالا که آخرین روزهای سال 2018 را سپری می‌کنیم این سؤال پیش می‌آید که آیا پیشرفت گوشی‌های هوشمند در سال 2019، بیشتر از امسال خواهد بود؟ شاید بررسی بهترین گوشی‌های 2019 که انتظار آن‌ها را داریم، به جواب دادن به این سؤال کمک زیادی کند.

همان‌طور که از اخبار و شایعات برمی‌آید، در سال 2019 باید منتظر گوشی‌هایی باشیم که از تکنولوژی 5G بهره می‌برند، نمایشگر تاشو دارند و به برترین پردازنده‌های جدید مجهز خواهند شد. بنابراین بی‌شک سال 2019 یکی از جذاب‌ترین سال‌هایی است که گوشی‌های هوشمند تجربه خواهند کرد. با فیسیت همراه باشید تا 10 مورد از بهترین گوشی‌های 2019 که انتظارشان را می‌کشیم را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین گوشی‌های 2019 مورد انتظار

1- سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

تاریخ عرضه احتمالی: مارس 2019

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند باشید حتماً شایعات بسیاری که درباره پرچم‌داران آینده سامسونگ، گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر می‌شود را شنیده‌اید. سامسونگ قصد دارد در این سری گوشی، ضمن استفاده از نمایشگر روزنه دار که اخیراً ترند بازار موبایل شده است، حاشیه‌های گوشی را تا بیشترین حد امکان کاهش دهد. همچنین بنا به شایعات سامسونگ، گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10؛ پرچمداران 2019 سامسونگ در راه هستند

 

2- سونی اکسپریا XZ4

تاریخ عرضه احتمالی: مارس 2019

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های 2019 که منتظرش هستیم، سونی اکسپریا XZ4 است. اگرچه سونی با عرضه گوشی سونی اکسپریا XZ3 با نمایشگر OLED و قیمتی کمتر نسبت به رقبای خود در این حوزه، چندان بد ظاهر نشد، اما سونی در سال 2018 به سختی توانست در جمع بهترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند جای بگیرد.

حالا منتظر سونی و گوشی جدیدش برای سال 2019 هستیم. سونی اکسپریا XZ4 احتمالاً به دلیل نمایشگرش توجه‌ها را به خود جلب کند.گویا سونی در نظر دارد نمایشگر این گوشی را با نسبت ابعاد 21 به 9 و بدون هیچ‌گونه ناچ طراحی کند. بنابراین احتمالاً با سینماتیگ‌ترین گوشی تاریخ گوشی‌های هوشمند مواجه خواهیم شد که به نسبت ابعاد عالی 2.39 به 1 بسیار نزدیک است.

البته ناگفته نماند که سونی در سال 2017 گوشی اکسپریا X اولترا را با همین نسبت ابعاد طراحی کرد اما هرگز این گوشی عرضه نشد. شاید با سونی اکسپریا XZ4 این طلسم هم شکسته شود.

 

3- هواوی پی 30 پرو

تاریخ عرضه احتمالی: مارس یا آوریل 2019

هواوی به سرعت در حال به دست آوردن سهم بازار زیادی از گوشی‌های هوشمند است تا جایی که این روزها در جایگاه دومین تولیدکننده گوشی در سراسر دنیا قرار دارد. به نظر می‌رسد هواوی بعد از عرضه گوشی‌های شگفت‌انگیز هواوی پی 20 پرو و میت 20 پرو در سال 2018، برای امسال در نظر دارد گوشی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) را عرضه کند.

بنا به شایعات احتمالاً هواوی در گوشی پی 30 پرو از سنسور 38 مگاپیسکلی Sony IMX607 در دوربین اصلی‌ این گوشی استفاده خواهد کرد.

البته اگر از دید کاربر به گوشی‌های هواوی نگاه کنیم، افزایش سرعت چیزی است که هواوی بیشتر به آن نیاز دارد تا افرایش کیفیت. در حال حاضر گوشی هواوی پی 20 پرو در نور کم در مدت 6 تا 7 ثانیه می‌تواند عکس‌برداری کند، اگر هواوی بتواند این زمان را کاهش دهد احتمالاً کاربران از این مسئله رضایت بیشتری خواهند داشت، تا اینکه کیفیت عکس‌برداری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 20 و میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز رونمایی شدند

بهترین گوشی های هواوی 2018، از پرچم‌دار تا ارزان قیمت

هواوی پی 20 پرو

هواوی پی 20 پرو

 

4- موتورلا موتو G7 و G7 Plus

تاریخ عرضه احتمالی: مارس یا آوریل 2019

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث اهمیت گوشی‌های موتورلا می‌شود، تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های جدیدی است که موتورلا هرساله عرضه می‌کند. اگرچه سری G گوشی‌های موتورلا نتوانستند آن‌طور که انتظار می‌رفت ظاهر شوند اما از سال 2013 تا کنون گوشی‌های این برند یکی از بهترین گزینه‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیتشان بودند.

به نظر می‌رسد موتورلا در پرچم‌داران 2019 خود از نمایشگری استفاده کند که دارای ناچ قطره‌ای است. همچنین انتظار داریم که این گوشی حداقل دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی باشد.

 

5- ال‌جی G8 ThinQ

تاریخ عرضه احتمالی: می 2019

پرچم‌دار 2018 ال‌جی، ال‌جی G7 ThinQ، به خاطر استفاده از دوربین فوق عریضش مورد توجه قرار گرفته بود اما این روزها بسیاری از گوشی‌های مطرح هم‌زمان از هر دو دوربین عریض و عمقی بهره می‌برند که به عنوان نمونه می‌توانیم به گوشی ال‌جی V40 ThinQ اشاره کنیم.

به نظر می‌رسد ال‌جی برای اینکه بتواند در سال 2019 حرفی برای گفتن داشته باشد، باید روی قیمتش کار کند. مطمئناً با در نظر گرفتن قیمتی برابر با گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی نمی‌تواند در فروش پرچمدارش موفق باشد.

بیشتر بخوانید: ال جی V40 تین کیو، جذاب‌ترین تلاش ال جی برای ماندن در صحنه رقابت

 

6- سامسونگ گلکسی X

تاریخ عرضه احتمالی: اواسط 2019

بیش از 5 سال است که شایعاتی درباره طراحی گوشی‌های انعطاف‌پذیر به گوش می‌رسد. بالاخره امسال و در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2018 سامسونگ یک نمونه اولیه از گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ رونمایی شد.

بی‌شک سامسونگ گلکسی X گوشی خواهد بود سامسونگ در آن از صفحه نمایش infinity Flex، پنل OLED و نمایشگر تاشو استفاده خواهد کرد. بنابراین در سال 2019 گوشی را در دست خواهید گرفت که بعد از باز کردنش به اندازه یک تبلت خواهد شد.

تنها مشکلی که درباره این گوشی وجود دارد، قیمت بسیار بالای آن خواهد بود. گویا این گوشی به اندازه‌ای گران‌قیمت خواهد بود که گلکسی اس 10 در برابر آن ارزان قیمت به نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی X

سامسونگ گلکسی X

 

7- وان پلاس 7

تاریخ احتمالی عرضه: اواخر ماه می 2019

وان پلاس همیشه با داغ کردن بازار شایعات، درز اطلاعات درباره گوشی‌هایش و تیزرهای تبلیغاتی معروف می‌شود. بنابراین با اطمینان می‌توانیم بگوییم که وان پلاس 7، پرچم‌دار 2019 وان پلاس یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از اینترنت 5G بهره خواهد برد.

همچنین انتظار داریم که وان پلاس 7 به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شود. از جمله سایر ویژگی‌های وان پلاس 7 می‌توانیم به سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش هم اشاره کنیم.

یکی از دوگانگی‌هایی که درباره این گوشی به گوش می‌رسد، قیمت آن است. به نظر می‌رسد وان پلاس نسخه 5G این گوشی را با قیمتی حدود 300 دلار بیشتر از نسخه معمولی آن به فروش برساند.

 

8- آیفون 11 و آیفون 11 مکس

تاریخ احتمالی عرضه: سپتامبر 2019

زمان زیادی تا عرضه آیفون‌های بعدی اپل باقی مانده است و برخلاف وان پلاس و به رسم همیشه اپل ترجیح می‌دهد کاربران را در روز معرفی پرچمدارانش شگفت زده کند. بنابراین اطلاعات چندانی درباره آیفون 11 و آیفون 11 مکس در دست نیست و باید تا ماه سپتامبر منتظر بمانیم.

با این حال گفته می‌شود که اپل در نظر دارد در این گوشی‌های از یک ماژول کشویی برای دوربین، یک تاچ بار در کنار گوشی و احتمالاً قلم استایلوس مانند آیپد پرو، بهره ببرد. به هر ترتیب حتی اگر این اطلاعات هیچ گاه درست از آب درنیاید، می‌دانیم که اپل برای هر سال خود برنامه ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: 

آیفون XS و XS Max، پرچمداران جدید اپل رونمایی شدند

اپل گران‌فروشی قدرتمند، برای ساخت آیفون XS مکس تنها 443 دلار نیاز است

 

9- گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال

تاریخ عرضه احتمالی: اکتبر 2019

الان خیلی زود است که اطلاعاتی درباره پرچم‌دار 2019 گوگل منتشر شود اما به گفته یک منبع آگاه احتمالاً Bonito and Sargo نام رمز گوشی‌های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال است. ضمناً به نظر می‌رسد که گوگل در پرچم‌داران 2019 خود قابلیت‌های خاصی در زمینه واقعیت افزوده (AR) را در نظر گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی شدند

 

10- شیائومی می 9

تاریخ عرضه احتمالی: نامشخص

سال 2019 برای شیائومی بسیار مهم است. شیائومی در این مدت با به دست آوردن سهم بازار زیادی در چین و هند، به سرعت پیشرفت کرده است. البته با توجه به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه هواوی و ZTE به نظر نمی‌رسد شیائومی برنامه‌ای برای حضور در آمریکا داشته باشد.

انتظار داریم که شیائومی در سال 2019 گوشی شیائومی می 9 را راهی بازار کند. پرچم‌دار آینده این کمپانی، شیائومی می 9 احتمالاً از صفحه نمایش بزرگ و حسگر اثرانگشت در کنار قیمت به مراتب پایین‌تر نسبت به سایر پرچم‌داران، بهره خواهد برد. البته نمی‌توانیم قیمت پایین را ملاک بی‌کیفیت بودن گوشی‌های شیائومی بدانیم زیرا شیائومی در کنار قیمت مناسب، به دنبال عرضه محصولات باکیفیت است.

بیشتر بخوانید: می 8، پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شد، بررسی مشخصات و قابلیت‌ها

 

شما چه انتظاری از بهترین گوشی‌های 2019 دارید؟ کدام یک از این گوشی‌ها شما را شگفت زده کرده است؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techradar


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر