گلکسی زد فولد 4 با گوریلا گلس جدید و شارژ سریع‌تر از راه می‌رسد

fold4.JPG

قرار است که گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 با بدنه، صفحه مقاوم‌تر و شارژ سریع به زودی به بازار معرفی شود.

گلکسی زد فولد 4 جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود که تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد، این دستگاه برای محافظت از صفحه‌نمایش و پنل پشتی از فناوری جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس با قدرت محافظتی بیشتر استفاده خواهد کرد. مدلی قبلی این دستگاه یعنی گلکسی زد فولد 3، از گوریلا گلس ویکتوس معمولی بهره‌مند بود. تا به امروز نیز شایعاتی مطرح بود که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری با فناوری Super UTGقرار است به همراه این نسل ارائه شود که براساس طراحی جدید لولای این دستگاه می‌تواند چروکیدگی صفحه‌نمایش را کاهش دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه همانند قبل از باتری ۴۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ واتی استفاده می‌کند و با تکنولوژی شارژ 25 واتی ارائه خواهد شد اما به لطف مهندسی جدید سامسونگ، سرعت شارژ این دستگاه تا حد زیادی افزایش یافته است. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که مدل ۲۰۲۱ این سری می‌توانست در ۳۰ دقیقه باتری را تا ۳۳ درصد شارژ کند؛ ولی گفته می‌شود که در گلکسی زد فولد 4 این میزان به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

galaxy-z-fold-4-golden.jpg
-

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گلکسی زد فولد 4 که قرار است بهبود چشمگیری برای کاربران ایجاد کند قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری، خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که دوربین اصلی از ۱۲ مگاپیکسلی به ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته و لنز تله‌فوتو نیز از بزرگ‌نمایی دوبرابری به سه‌برابری افزایش پیدا کرده است. با‌این‌حال، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی روی صفحه‌ی جانبی و دوربین ۴ مگاپیکسلی تعبیه شده زیر صفحه‌نمایش در مدل جدید نیز بدون تغییر به‌کار خواهند رفت.

گفتنی است که نسل 4 گلکسی زد فولد، حاشیه صفحه‌نمایش کوچک‌تری خواهد داشت و کشیدگی تصویر به حداقل رسیده است. گوشی تاشو جدید سامسونگ همچون زد فلیپ 4 از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیرو می‌گیرد. انتظار می‌رود هفته‌ی آینده مدل جدید سری فولد هم‌قیمت با مدل پیشین رسماً رونمایی شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر