گلکسی اس22 شاید با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود

Untitled-1.jpg

یکی از افشاگران معروف و نزدیک به کمپانی سامسونگ، در شبکه‌های اجتماعی خود تعدادی از مشخصات مربوط به اگزینوس ۲۱۰۰ را اعلام کرده و گفته که سرعت شارژ گلکسی S22 اولترا و دوربین اصلی S22 و S22 پلاس چقدر خواهد بود.

این افشاگر مدعی شده که گلکسی S22 اولترا با سرعت شارژ 45 وات ارائه خواهد شد که مانند نسل قبل خواهد بود. گفته شده که این دستگاه مانند گلکسی نوت ۱۰ پلاس از شارژرهای مبتنی بر ۱۰ ولت و ۴٫۵ آمپر پشتیبانی می‌کند. اگر اینگونه باشد امیدوار هستیم که مشکلات مربوط به داغ شدن این دستگاه‌ها برطرف شود تا شارژ ۴۵ وات بتواند سرعت بسیار بیشتری را نسبت به شارژ استاندارد ۲۵ وات به کاربران ارائه دهد.

همان گونه که تمامی کاربران سامسونگ مطلع هستند، این گوشی‌ها در بسیاری از مناطق جهان با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار راه پیدا خواهند کرد. آن‌طور که انتظار داشتیم، پردازنده‌ی این چیپست از یک هسته‌ی Cortex-X2 با سرعت ۲٫۹ گیگاهرتز، ۳ هسته‌ی A710 با سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف A510 با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز تشکیل شده است. قرار شده است که پردازنده AMD سرعت ۱۲۵۰ مگاهرتز ارائه دهد.

samsung_s22_ultra.jpg
-

این افشاگر مدعی شده که سرعت‌های ذکر شده مربوط به گلکسی S22 اولترا هستند و گوشی‌های S22 و S22 پلاس از هسته‌های مبتنی بر سرعت پایین‌تری بهره می‌برند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ برای دوربین اصلی گلکسی S22 و S22 پلاس سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 را در نظر گرفته از فوکوس خودکار مبتنی بر تمام جهت‌ها و پیکسل‌های ۱ میکرومتری بهره می‌برد. مطابق معمول، مطمئنا طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها فاش خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر