گلکسی Z فولد 3 و گلکسی Z فلیپ 3 سامسونگ پنج ماه دیگر عرضه می‌شوند

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است که تا پنج ماه آینده یعنی در ماه جولای سال 2021 مصادف با تیر ماه 1400 از دو گوشی تاشو خود یعنی گلکسی Z فولد 3 و گلکسی Z فلیپ 3 پرده بردارد.

هر ساله در ماه سپتامبر و اکتبر شاهد رونمایی از گوشی‌های سری نوت بودیم؛ به همین دلیل انتظار می‌رفت که نسل جدید گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در همین بازه زمانی رونمایی شود. اما در وبسایت GSMArena گزارشی منتشر شده است که براساس شایعاتی که منتشر شده است؛ اگر صحت آن‌ها تایید شود، فقط گوشی‌های تاشدنی گلکسی Z فولد 3 و گلکسی Z فلیپ 3 را ماه جولای ۲۰۲۱ راهی بازار خواهند شد. بنابراین، محصولات یادشده ماه‌ها زودتر از گلکسی Z فولد 2 که ماه سپتامبر عرضه شد، به‌دست کاربران می‌رسند.

کمپانی سامسونگ در اوایل سال 2021 از پرچمدار خودش یعنی گلکسی اس 21 پرده برداشت و راهی بازار شد، براساس این تاریخ‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال تغییر استراتژی است؛ در نتیجه زمان‌بندی جدید برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو منطقی به‌ نظر می‌رسد. براساس استراتژی سال‌های قبل سامسونگ در طول سال این کمپانی فقط دو روز را برای رونمایی از محصولات جدید خود اختصاص می‌داد؛ یعنی هر شش ماه یک روز زمان رونمایی از محصولات این کمپانی بود. این بدان معنی است که گوشی‌های تاشدنی باید شش ماه پس از سری گلکسی اس 21، یعنی در ماه جولای عرضه شوند.

برای تایید این شایعات هنوز زود به نظر می‌رسد. شاید این شرکت در ماه جولای در مسیر تولید گوشی‌های تاشدنی بعدی باشد. با این حال هنوز مشخص نیست که در روند تولید این گوشی مشکلی به وجود خواهد آمد یا که خیر. . شاید سامسونگ تمامی شرایط برای عرضه‌ی نسخه‌ی سوم گوشی‌های هوشمند تاشدنی خود را مهیا کرده است. از همین رو این کمپانی کره‌ای پیش‌تر فراخوانی بزرگ برای گلکسی فولد اصلی داشته و گفته است که تجربیات لازم را به دست آورده است.

بنابر انتظارات ما، ترکیب شیشه‌ی UTG (شیشه‌ی فوق باریک) گلکسی زد فولد 3 در قیاس ‌با نسل دوم گوشی‌های تاشدنی سامسونگ تغییر خواهد کرد و گفته می‌شود که ممکن است از روکش پلاستیکی دوباره استفاده شود. براساس شایعات قبلی اندازه‌ی نمایشگر داخلی گلکسی فولد 3 درحدود ۷٫۵۵ اینچ خواهد بود و قطر صفحه‌نمایش خارجی این گوشی نیز 6.21 اینچ خواهد بود. در تمامی وبسایت‌ها در رابطه با قیمت این گوشی‌تاشو یعنی گلکسی فولد 3 بحث و گفت و گو شده است. اما گفته می‌شود که این گوشی با قیمت 2000 دلاری رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد. همچنین تصویر گرافیکی مفروضی از گلکسی زد فولد ۳ منتشر شده که در آن، بخش‌هایی از گلکسی اس ۲۱ اولترا با فرم‌فاکتور گوشی تاشدنی و اس پن در هم‌ آمیخته است. تا به امروز گوشی‌های تاشدنی سامسونگ از قلم اس پن بهره نبرده‌اند، باید دیده که آیا این قلم به گوشی‌های تاشو راه پیدا خواهد کرد؟

گفته می‌شود که سایز صفحه‌نمایش گلکسی زد فلیپ نیز 6.7 اینچی خواهد بود و در شایعات دیگری به نرخ رفرش‌ریت این نمایشگر اشاره شده که 120 هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود قطر نمایشگر خارجی گلکسی Z فلیپ ۳ نسبت‌ به گلکسی زد فلیپ افزایش یابد و مدلی ارزان‌قیمت‌تری از این محصول، احتمالا با تراشه‌ای میان‌رده راهی بازار شود.

نظر شما در رابطه با نسل سوم گوشی‌های تاشو کمپانی سامسونگ چیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر